Cyklistická přilba BELL - DELIRIUM stříbrná a bílá

Sleva
Zboží není k dispozici

Pokud chcete být upozorněni, až bude položka k dispozici, zadejte svou e-mailovou adresu.

Čas vrátit nákupy: 14 dní >
Nedávno k dispozici: 08.10.2014

Popis

Popis

Model cyklistické přilby BELL DELIRIUM.< /p>

VLASTNOSTI:

  • páčky vačkového zámkuTM
  • systém uchycení GPSTM < /sup>
  • Mikroshell FusionTM In-Mold
  • < li >počet větracích otvorů: 18
  • hmotnost: 305 g
  • vnitřní výztuha
  • velikost: S/M: (56-58cm), M/L (59-62cm )

TECHNOLOGIE:

FusionTM< microshell /sup> In-Mold-technologie In-Mold je proces svařování mikroskořepiny přilby s vrstvou polystyrenu za účelem vytvoření pevné a odolné přilby. Pěnový polystyren se vstřikuje do tenké vrstvy mikroskořepiny, když je ve formě. Celá konstrukce není vytvořena samostatně a následně svařena dohromady.

Systém montáže GPSTM -zajišťuje snadné a rychlé nastavení jednou rukou, což umožňuje dokonalé padnutí a výjimečné pohodlí. Stačí pohnout ciferníkem a upravit tak správnou velikost.

< strong>Páčky Cam locks:Usnadněte si nastavení pásků kolem uší. Jednoduše otevřete vačku, pohodlně ji umístěte a zavřete páčku.

Vnitřní výztuhy: pro maximální ventilaci a pro minimalizaci hmotnosti přilby byly použity kompozitní rámy, které výrazně zlepšují bezpečnost.

Větrání kanálů:< /strong> speciálně navržené ventilační kanály uvnitř vložky přilby nasávají studený vzduch zepředu, procházejí kolem hlavy a odvádějí teplý vzduch otvory vzadu.

Přilby BELL - založeno v roce 1945, prověřené 65 let!!!

< p>Přilby Bell nosilo více mistrů světa než všech ostatních značek dohromady. Od závodů Grand Prix přes Indy 500 až po olympijskou cyklistiku hrají přilby Bell důležitou roli při ochraně sportovců již více než 50 let. Přilby Bell jsou bezpečné, s atraktivním designem za konkurenceschopné ceny

Přilba nemá systém MIPS.

Funkce:

Sortiment: Cyklistická helma
Pohlaví: Unisex
Barva: Šedá
Záruka na produkt 24 měsíců
Systém MIPS: Ne

Recenze produktu

Recenze produktu

Názory mohou přidávat pouze lidé, kteří si zakoupili daný produkt a přihlásili se.